OBK mødet 01.05.25
Skrevet af Jan Lind d. 1. maj 2025 19:41
Vi var i dag 21, højt humør, og flot solskin, vi kunne sige velkommen til ny mand Ejnar.
Fangstrapporter/pralerunde:
Helge, sild ved Torsminde.
Verner har været ude og ‘kravle’ på trapper, hvor Skive/Hobrovejen krydser Simested å, personligt går jeg lidt mod vest, inden jeg forsøger mig med bjerg-nedstigning,
men han fangede 2 bækørreder på 25 cm.; så flere mudderklirer (Dirch Passer), duen Vladimir følger ham stadig i Skals enge, der bliver fanget mange flade ved Bønnerup, men du skal nok have adgang til båd, for at kunne komme langt nok ud;
har overværet dybhavs foredrag.
Erik har forsøgt sig i Ertebølle.
Der bliver nok snart indkaldelse til P&T tur til Skellerup ved Linå, Peter B. sætter datoen.
Efter mødet var vi nogen der tog til Nybro for at lave ‘gangbroer’, vi brugte alle brædderne Jens D. havde skaffet, blev beværtet af Flemming på gården, og Jørgen havde købt lidt mundgodt.
Vi var færdige ved 2-tiden, hvorefter et par stykker kørte til Skytteholmen, for at rense bunden på vores båd. Der var MANGE der havde fundet stedet, og der blev også badet.
Det er vist 65 års siden jeg sidst var på Skytteholmen en weekend, sammen med spejderne fra 2. Viborg trop (i dag Waingunga stammen).
Svar "OBK mødet 01.05.25"
Forum
Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.
Hold en god tone og en saglig debat.
Opret forumtråd